Wednesday, October 02, 2013

Glasser - Interiors

Kada sam zadnji puta čuo za njih (a to mi je bio i prvi glas(s) o njima, uz ostale video uratke je na YouTube-u bio i dostupan neki video o tome kako stvaraju zvukove, sviraju i djelovali su jako inovativno zanimljivo. Melodično i profinjeno. Dovoljno da sam ih itekako zapamtio.

U ovom trenutku se nisam imao vremena pozabaviti niže istaknutim materijalom, već sam samo uočio da su na Hype Machine ponudili za embedanje reklamu za svoj novi album koja je u međuvremenu već istekla. Odlučio sam se na ovaj način uključiti u promociju čisto na osnovu iskustva stečenog prije. Živi bili pa čuli, možete se kladiti da će biti dobro.

Osim što imaju vrhunski sf-hi-tech isfurani web, takav isti im je otprilike i spot za prvi singl.

Glasser - Design

No comments:

Post a Comment