Tuesday, August 03, 2010

Felt

O bendu Felt je vjerojatno isto pisano u knjizi o tajnoj povijesti rocka koju, da to odmah kažem, nisam pročitao, no evo barem prilike da svojim frendovima ovu jesen olakšam izbor poklona za ovogodišnji rođendan :) pa da tako onda mogu utvrditi činjenice i naučiti gradivo kako spada.

Tako da, ako već prema autoru Tajne povijesti rocka i nisu bili dovoljno utjecajni na razvoj scene, reći ću samo da su u svakom slučaju zaokupili dobar udio pažnje u mojoj misiji istraživanja nepresušnog izvora lijepe glazbene produkcije.

Ne bih sa sigurnošću mogao reći koji je to bio zadnji bend koji mi je tako naglo skočio sa učestalošću slušanja u statistici preslušane glazbe. U ovo doba inflacije nove (ili stare, ali novospoznate) glazbe, nastale uslijed nepojmljivo lakog razmjenjivanja putem peer to peera i ostalih internetskih resursa i za Felt sam svojedobno zapeo posredstvom stanovite preporuke, ali taj puta bez ikakvog dodatnog obrazloženja. Kako je u tom slučaju izostalo obrazloženje, a dodatni individualni trud nisam uložio, Felt mi je ostao u sjećanju kao nešto dobro, zanimljivo i nedovoljno istraženo.

Okidač ovoj nedovršenoj priči je bio ovaj članak, pretpostavljam, relativno nove domaće stranice o onom dijelu glazbene scene koja poprilično koincidira mom ukusu. I to se još k tome radi o članku iz rubrike o kultnim albumima, pa je to tim više doprinijelo tome da članak bude okidač. U njemu sam pročitao niz zanimljivih detalja o bendu, a meni su najzanimljivije bile poveznice sa bendovima Cocteau Twins i Belle & Sebastian, koje isto mnogo poštujem i volim slušati.

Otkad sam ih zgrnuo u kolekciju, gotovo neprestano se vrte u Winampu, uspio sam uz njih čak pročitati i knjigu i općenito je život mnogo ugodniji. Tako da - palac gore (ma šta palac, dva na rukama i dva na nogama - četiri) i na kraju, preporuka svima koji smatraju da bi im se ovo moglo dopasti, sigurno i hoće.

No comments:

Post a Comment