Monday, January 12, 2009

Borba sa nasiljem za nezavisnost - izvještaj sa indie sobe prošlog petka


Teško je kad umijesto da sa oduševljenjem, o nečem što te svaki dan ispunjava i za što živiš moraš pisati sa ogorčenjem.
Preživio sam napad u petak. Sa više strana, simultani. Izvukao sam glavu, živu, pokunjeno i jedva. Nezrela i slučajna skupina je objeručke zgrabila priliku u prigodi kad se ljudima nije oblačilo kape i rukavice da dođu na porciju nezavisne scene i uslijed slabe, gotovo nikakve posjećenosti slušaonice oni su sa svojim doslovno krčmarskim, djetinjastim i nasilnim ponašanjem opstruirali jedini set indie glazbe u ovom gradiću.
Koprivnica je inače gradić koji se ponosi klubom, odličnim prostorom, na kakvom bi mu i mnogi pravi gradovi u ovoj republici zavidjeli, koji samim time naočigled ima savršeno plodno tlo za prisutnost nezavisne scene u javnosti. Međutim, to je mali gradić, gradić u kojem se događaju trenuci nedostatka onog minimuma tolerancije koji bi čak i rjeđe od jednom tjedno dao par sati prostora za ljude koji nisu nužno žanrovski opredjeljeni na ekstremne žanrove (one tipa: udri, brzo, vrišti, preseravaj se i šta ja znam, sve samo ne umjereno).
Dobro je barem da je prostor tu, deklarativno, ako nikako drugačije, pa šankeri i njihovi uslužni batleri mogu bit ponosni što imaju te zidove, imaju mjesto u kojem se mogu bezobrazno naslađivati, mjesto na kojem se osjećaju kao kod kuće, a da im ipak društvo ne pravi horda rumenih bradavičastih drvosječa kod kojih moraš paziti kako si složio obrve prije nego su te sasjekli svojim plinovima iz želuca, prije nego su te uopće zgrabili za vrat.
I osim toga, sreća je da ovo ogorčenje koje sam upravo sasuo na monitor nema podražaj sa dužim kontinuitetom (bar ga nije imalo do sada), jer da ga ima vjerojatno nebi bilo ni slušaonice ni bloga, a moguće čak ni mene u ovom gradu, neke stvari su me do sada tu držale, kako će ih dugo biti, vrijeme će pokazati.

No comments:

Post a Comment