Sunday, October 19, 2008

ANIMAL COLLECTIVE - Teatar &td, Zagreb, 18. 10. 2008.

ANIMAL COLLECTIVE. Nije mi baš bilo jasno čemu te životinje. Osim u nazivu benda, ima ih na omotima albuma i tako...
Nakon što sam ih čuo uživo, malo mi je jasnije, zapravo nekako je ispalo da sam upravo baš trebao to iskustvo, slušanje snimljenog materijala jednostavno nije bilo dovoljno.
Vokali Animal Collectiva izgledaju poput onomatopeje u kojoj Avey Tare/Panda Bear vješto izmjenjuju glasove i tako upotpunjuju zvučnu afro-mantra-iz-džungle sliku. Samo na trenutke se dogodi da Brian Weitz - Geologist sa lampom na čelu propusti neke elektronske zvukove koji onda čupaju iz te mantre, pa se čini kao da se sve odvija u nekoj, pojma nemam... električnoj, digitalnoj, računalnoj, psihodeličnoj džungli?
I da zaključim, koncert je bio čudan, meni zapravo uopće nije jasno što se to tamo događalo, samo znam da sam bio na ugodan način zbunjen, nasmješenog lica i sretan.

No comments:

Post a Comment